Dobry plan to podstawa!

Dobry plan to podstawa!

Miejsce na pamiętaki z dnia zaręczyn.

Miejsce na pamiętaki z dnia zaręczyn.

Miejsce na niezbędne informacje o podwykonawcach.

Miejsce na niezbędne informacje o podwykonawcach.

Quiz, który pomoże Wam podzielić się obowiązkami.

Quiz, który pomoże Wam podzielić się obowiązkami.

Organizer Panny Młodej Yes I do! Co znajdziecie w środku?

Niedawno dotarł do nas Organizer Panny Młodej – Yes I do!, który objęłyśmy swoim patronatem. Co znajdziecie w środku i jak jego wnętrze może pomóc Wam przy organizacji ślubu i wesela? Zapraszamy do lektury. 🙂

Oprócz ładnej oprawy wizualnej, organizer zawiera masę praktycznych porad i wskazówek dla przyszłych Panien Młodych.

Pierwsza strona wita nas datą zaręczyn, a także miejscem na opis tego wydarzenia i schowkiem na pamiątki z tego wyjątkowego dnia. Wskazówka od nas: To bardzo pomysłowe, bo taki drobiazg może Wam później pomóc przy wyborze motywu przewodniego.

Kolejna strona kryje bardzo przydatny i praktyczny quiz, którego rozwiązanie pomoże Wam ustalić podział obowiązków pomiędzy Wami. Wskazówka od nas: tak, czasem zdarza się, że Pan Młody angażuje się w przygotowania. 😉 Więc jeśli będzie chciał uczestniczyć w tym procesie – pozwól mu.

Bardzo ważną rzeczą jest również lista rzeczy, które warto omówić przed ślubem m.in. czy chcecie mieć dzieci, jak będzie wyglądać zarządzanie pieniędzmi, jaki będzie podział obowiązków domowych i nie tylko? Może nie wiąże się to bezpośrednio z organizacją tego dnia, natomiast na pewno pomoże Wam wyjaśnić kilka istotnych dla małżeństwa kwestii.
Idąc dalej, znajdziemy kilka stron na wklejanie ślubnych inspiracji – wycinków z gazet, wydruków, materiałów etc. Mapa inspiracji to podstawa w znalezieniu ślubnego stylu. Wskazówka od nas: polecamy w tym celu założenie konta na Pinterest.

Na stronie 23 znajdziemy bardzo ważny plan działania. Co, kiedy, gdzie, z kim? Odpowiedzi na te pytania dotyczące konkretnych kwestii jak wybór i przymiarki sukni, degustacja menu, spotkanie z zespołem, pomogą Wam zaplanować proces przygotowań. Na kolejnej stronie jest miejsce na kontakty do najważniejszych podwykonawców. Takich jak np. wedding planner. 🙂
Bardzo praktyczną rzeczą są informacje o dokumentach i formalnościach potrzebnych do zawarcia związku małżeńskiego, a także kalendarz ślubnych przygotowań. Możecie rozplanować w czasie konkretne czynności i ułożyć niezbędne spotkania.

Dochodzimy do zmory każdej Panny Młodej, a mianowicie budżetu. Nie można go przekroczyć, a jednocześnie chcemy pozwolić sobie na więcej tego dnia. Z doświadczenia wiemy, że są rzeczy na których nie warto oszczędzać, a także takie przy których warto zaoszczędzić. Budżet organizera, zawiera wszystkie wydatki, które musicie ponieść, znajduje się też miejsce na rozpisanie kwot, które już wpłaciliście, a także tych, które czekają na zapłatę. Wskazówka od nas: unikajcie płatności gotówką w dniu ślubu, jeśli tylko jest to możliwe.

Idąc dalej znajdziemy również pomysły na atrakcje ślubne, a nawet stronę do odstresowania. Wskazówka od nas: z wedding plannerem stres minimalizuje się do zera. 🙂

Kolejne strony kryją praktyczną listę gości. Jej ustalania stanowi nie lada problem dla młodych. Wskazówka od nas: ustalcie wcześniej czy marzy się Wam huczne wesele z ciociami nie widzialnymi od lat czy kameralne przyjęcie w gronie najbliższych. Wskazówka 2: Jeśli macie wątpliwości czy kogoś zaprosić czy nie – zaproście. Dwie osoby nie nadszarpną Waszego budżetu, a będziecie żałować, że nie było ich z Wami.

Przechodzimy do kategorii podwykonawcy, gdzie znajduje się lista pytań do każdego z nich. To bardzo praktyczne, ponieważ to Wasze pierwsze wesele i o ile nie macie wedding plannerki, nie wiecie jakie pytania zadań i jakie kwestie są najważniejsze przy podpisywaniu umów z podwykonawcami. Ta lista pytań pomoże Wam w weryfikacji rzetelnych podwykonawców. Wskazówka od nas: zawrzyjcie w umowie wszystkie aspekty, o których rozmawialiście na spotkaniu. Nie ufajcie ustnym ustaleniom.

Na końcu znajduje się również harmonogram dnia ślubu, który jest niezwykle przydatny. Możecie zaplanować godzinę i miejsce makijażu ślubnego, fryzury, błogosławieństwa etc., a także przebieg całej uroczystości. Wskazówka od nas: amiętajcie, że chodzi tu o ustalenie pewnych ram czasowych podczas przyjęcia. I o ile fryzura i make up muszą odbyć się o konkretnej godzinie, to później w czasie przyjęcia chodzi bardziej o kolejność. Nie ściągajcie gości parkietu, kiedy impreza trwa w najlepsze, bo właśnie musi wyjść barszcz. Ustalcie o z obsługą lub oddajcie wszystko w ręce wedding plannerki. 🙂

Podsumowując – Organizer Panny Młodej to bardzo praktyczny pomocnik przy ślubnych przygotowaniach. Zapraszamy na stronę Organizer Panny Młodej Yes I do! Serdecznie polecamy!